Mosty z 90. let 20. století, kterým se říká Malá a Velká Hrabovka nahradila moderní estakáda železničního koridoru vedoucího do tunelu pod Vítkovem, spojující Hlavní nádraží s Masarykovým nádražím ze téměř 10 miliard korun.

Starý most Malá Hrabovka se tedy stal nepotřebným a proto bude po částech rozebrán. Velká Hrabovka zůstane stát, povede po ní nová cyklostezka, kterou plánuje vybudovat pražský magistrát ve spolupráci se Správou železniční dopravní cesty. Ve druhé etapě demolice zmizí opěry mostu, jedna částečně, ta blíže k Masarykovu nádraží úplně. Místo ní povede chodník.

Demontáž mostu je ale komplikovanou a nebezpečnou záležitostí a proto bude až do nedělního odpoledne celá křižovatka ulic Trocnovské a Husitské uzavřena, a to jak pro silniční, tak pro pěší provoz, řidiči i chodci by se tedy měli oblast pokud možno vyhnout. Od příštího týdne ale nebude starý, ošklivý a nepotřebný most hyzdit okolí, vykoukne například doposud skrytá budova divadla Ponec.