Sjezdy z okruhu se ucpávaly – což bylo patrné třeba ve Vídeňské ulici. Přímo na okruhu se vytvořily kolony zasahující prakticky až k příjezdům do metropole po dálnicích. Zdržení v zácpě se nevyhnuli nejen motoristé mířící do Prahy po dálnicích D1 od Benešovska a D5 od Berouna, ale postáli si i řidiči jedoucí po Strakonické. Částečně obnovit průjezd tunely se podařilo po čtvrt na devět. Třebaže kameny zůstávaly mimo provoz, po dvou hodinách už řidiči mohli projíždět alespoň rychlostí sníženou na 60 km/h.

Slepé oči kamer, které za běžných okolností sledují veškeré dění v tunelu, aby bylo možno operativně reagovat například na nehodu, požár, na zmatkujícího řidiče či třeba na vjezd nadměrného nákladu nebo na vstup chodce, nahradily mobilní hlídky policie a Ředitelství silnici a dálnic, neustále projíždějící tunely systémem rotujících vozidel. Aby se situace dále nezhoršovala, byly dopoledne také zastaveny práce na dálnici D1 před Prahou.