Trolejbus je poháněn elektromotorem, který je napájen buď z troleje, nebo z vestavěných baterií. Při brzdění plní elektromotor funkci generátoru. Vyrobená energie slouží například pro vlastní spotřebu vozidla, a to pro napájení palubní sítě nebo vytápění, dobíjení baterií a případně rekuperaci do trolejového vedení. Dojezd na baterie bez elektrického vytápění je 18 kilometrů a s vytápěním 12 kilometrů. Vůz je vybaven nájezdem pro vozíčkáře.
"Pracujeme na nové celkové koncepci alternativních pohonů v pražské MHD s výhledem do roku 2030, kterou představíme letos na podzim. Kromě hybridních autobusů či elektrobusů v ní plánujeme elektrifikaci některých linek obsluhovaných v současnosti konvenčními vozy na naftu," uvedl generální ředitel DPP Petr Witowski.

Vedení města schválilo elektrifikaci linky 119 na letiště a počítá se s ní také u autobusů číslo 131 a 191. Podle Witowského by měly trolejbusy jezdit na severovýchodě města na lince číslo 140. "Nechceme jít ale do opačného extrému a vsázet vše pouze na elektřinu, plánujeme také testování vozů na další alternativní pohony, například na vodík," uvedl Witowski.
V hlavním městě vyjel první klasický trolejbus před více než 80 lety, 9. srpna 1936. První linka vyjela od tramvajové vozovny Střešovice a trolejbusy jezdily v Praze přes 30 let. Poslední vyrazil od vinohradské Orionky v neděli 15. října 1972.
