Z výsledků například vyplývá, že lidé z okolí Vršovické ulice a z Barrandova by uvítali přímé spojení s Karlovým náměstím a zastávkou I.P. Pavlova, obyvatelé Hostivaře a Strašnic zase obnovu linky na Palmovku. Lidé z Podbaby a Dejvic žádají tramvaj na náměstí Republiky a Florenc, lidé z okolí Manin v Holešovicích spojení na Václavské náměstí.

Časté jsou žádosti, aby dopravní podnik přidal druhý vůz na linku číslo 6, a aby jezdila i o víkendech. Řada cestujících by uvítala návrat linky číslo 12 mezi Malostranskou a Strossmayerovým náměstím zpět na trasu po nábřeží.

Další tramvajové linky kvůli finanční náročnosti dopravní podnik zavádět nebude. Pokud by byla zavedena nová, byla by některá jiná zrušena.

Poslední změny MHD zavedla metropole od loňského 31. října. Většina z nich souvisela s otevřením dalších stanic linky metra A. Původně měly být zavedeny už od dubna, lidé i městské části ale původní návrh kritizovali.

Ropid je městskou příspěvkovou organizací, která má za úkol plánovat pražskou MHD. Sestavuje jízdní řády a plánuje trasy jednotlivých linek veřejné dopravy.

Čtěte také : Na revoluci v MHD se podílejí sami cestující. Navrhují změny