V O2 areně ožijí dinosauři. Show do Prahy zavítá v lednu příštího roku

Slavný seriál BBC Putování s dinosaury má svoji jevištní podobu, kterou na začátku příštího roku mohou vidět i diváci v České republice. Ve dnech 18. – 20. ledna 2019 totiž do pražské O2 Areny dorazí dinosauří show, kterou už ve více než 250 městech vidělo přes 9 milionů diváků. V pondělí o tom informoval Petr Novák z agentury Live Nation.

16.4.2018

Stegosaurus a Allosaurus.Foto: Live Nation

Show představí vývoj dinosaurů a to i včetně klimatických a tektonických změn, které nakonec vedly k zániku těchto pradávných obyvatelů naší planety. Před diváky se tak odehrají dinosauří zápasy i to, jak se masožraví dinosauři naučili chodit po dvou.

Vstupenky už od dubna

Hodinu a 40 minut trvající představení ukáže evoluci dinosaurů a to jak těch býložravých, tak masožravých. Z velkého počtu druhů, které se na Zemi kdysi vyskytovali, show ukáže devět druhů včetně slavného Tyranosaura Rexe či Plateosaura, z jurského období to např. budou Stegosaurus a Allosaurus, které doplní Torosaurus a Utahraptor z období křídy.

Show vznikla v Austrálii v roce 2007 a vytvořili Gerry Ryan, Malcolm Cooke a Jill Bryant. Do České republiky ji přiváží Global Creatures. Ceny vstupenek se budou pohybovat mezi 750 – 1190 korunami a pořídit je bude možné už od zítra, 17. dubna v síti Ticketportal.

Autor: Redakce

16.4.2018 VSTUP DO DISKUSE

SERVIS

Libeňský most.
4 34

Libeňský most půjde k zemi. Jeho zbourání podpořili pražští radní

V lesoparku Letňany vznikly nové singtrailové trasy

V Letňanech vznikly trasy pro singtrailovou cyklistiku. Stály Prahu 3,9 milionu

Vyfoťte pražskou přírodu a ukažte ji světu. Začíná projekt City Nature Challenge

Fotíte rádi zvířata či rostliny? Díky projektu City Nature Challenge 2018 máte jedinečnou příležitost ukázat celému světu unikátní pražskou přírodu. Stačí si jen nainstalovat mobilní aplikaci. Akce se zúčastní celkem 68 měst z různých koutů planety, která budou bojovat o největší počet fotografií.

Očkujte se proti encefalitidě i meningitidě, radí lékaři

Nemocných klíšťovou encefalitidou přibývá v Praze nejvíc z českých krajů. Češi podle lékařů stále podceňují očkování jako nejlepší prevenci.

Potyčka v Zemanově štábu byla přestupkem, vyhodnotila policie

Potyčku, která se v lednu tohoto roku odehrála v pražském Top Hotelu po prezidentských volbách, vyhodnotila policie jako přestupek proti občanskému soužití. Věc bude řešit správní úřad v Praze 4. Výjimkou je počínání podnikatele Karla Slezáka, který v únoru zemřel a policie jeho případ odložila. V pondělí o tom informovala média policejní mluvčí Andrea Zoulová.

Debakl Komety, bitva u Veveří a mladí virtuosové z Trutnova: videa víkendu

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku o víkendu 14. až 15. dubna 2018.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.