Spára by měla být opravena při nejbližší pravidelné údržbě tunelu. „Metrostav uznal, že by se mohlo jednat o technickou závadu, kterou se pokusí odstranit betonovou injektáží při následující odstávce daného úseku tunelu. Zároveň jsem se dohodl s ČKD na úpravě postupu v případě takových událostí, aby byly rychleji napraveny," řekl Dolínek.

Mluvčí magistrátu Vít Hofman řekl, že Prahu nebudou opravy spáry nic stát. „Tunelový komplex Blanka je ve zkušebním provozu, máme tedy možnost podobné situace doladit," uvedl Hofman.

K tvorbě rampouchů došlo nedaleko technologického centra u vjezdu v Troji. „Bylo to u výduchu z tunelu. Už po osmé hodině bylo vše odstraněno a provoz už je bez omezení," řekl mluvčí správce tunelu, firmy ČKD Praha DIZ Karel Samec.

Asi šestikilometrový tunel se otevřel letos v září po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním. Stavba, která je součástí vnitřního okruhu města, stála město 43 miliard korun, tedy zhruba o deset miliard víc, než bylo původně plánováno.