Rafaj uvedl, že TSK vyloučila z tendru společnosti Subterra a Metrostav už v první fázi nabídkového řízení. Podle ÚOHS to bylo v rozporu se zákonem o veřejných zakázkách. „Tento postup mohl podstatně ovlivnit výběr nejvhodnější nabídky," doplnil Rafaj. Cílem zakázky bylo vybudovat hlavně pro cyklisty dvě nájezdové rampy pro spojení lávky zavěšené pod dálničním mostem a cyklostezek na obou březích Vltavy.

Praha má ze všech krajů nejhustší síť cyklostezek, loni do nich investovala 50 milionů korun. Podle serveru Srovnáme.cz měří 224 kilometrů. O zhruba devět kilometrů méně má Středočeský kraj. Proti Jihočechům si Pražané mohou užít cyklostezek více než dvojnásobek, nejméně (44,3 km) jich má Liberecký kraj. Vedle cyklostezek má Praha asi 500 kilometrů cyklotras.

Místo stavby cyklostezek se Praha v posledních letech zaměřuje na budování preferenčních pruhů, které vedou po běžných komunikacích a jsou tak levnější.

Čtěte také: Křižovatka u Národního divadla se propadá. Opravy se dočká za pár let