Odstupné je podle odpovědí DPP stanoveno jako šestinásobek základní měsíční odměny a jedné dvanáctiny cílové roční odměny. V praxi tak Gillar pobíral 348 tisíc korun hrubého, Kaas 170 tisíc korun hrubého.

Metro A. Ilustrační foto.
Do metra zatéká. Můstek ohrožuje spodní voda, i jinde jde o běžný jev

Gillar i Kaas mohou okamžitě nastoupit jinam, jejich smlouvy neměly žádnou konkurenční doložku. Gillar v čele DPP působil od jara 2016, Kaas se ve funkci příliš dlouho neohřál: do představenstva se dostal v dubnu loňského roku.

„Nemůžeme změnit minulost vytvořenou našimi předchůdci a její důsledky. Můžeme ale vylepšit budoucnost. Proto získal DPP nové vedení, to má za úkol úspěšně rozjet a dotáhnout projekty, které Pražané potřebují,“ řekl náměstek pro dopravu Adam Scheinherr.

Historická tramvaj Tatra T1 vyjela v Praze na lince číslo 2 do běžného provozu.
OBRAZEM: V roce 1951 působila jako zjevení. Teď se tramvajová legenda vrátila