Pět tramvají typu T6A5 jezdilo celou sobotu na lince č. 4 ze Smíchovského nádraží na Čechovo náměstí. Šestý, muzejní vůz stál ve smyčce Smíchovské nádraží. Pro všechny cestující, kteří v sobotu absolvovali poslední jízdu, připravil dopravní podnik speciální pamětní jízdenky.

Ve čtvrt na sedm večer celá skupina vozů vyrazila na společnou cestu městem. Z Anděla na Újezd a Malostranskou přes Chotkovy sady na Špejchar. Zde proběhlo velké fotografování, a poté se všechny tramvaje vydaly na poslední jízdu do svých vozoven.  

Rekonstrukce se nedočkaly

150 vozů typu T6A5, které pražský dopravní podnik v polovině devadesátých let převzal, přineslo pasažérům větší komfort cestování. Modernější interiér, větší počet míst k sezení, výkonnější větrání i kvalitnější způsob vytápění, znamenaly pro Pražany příjemnou změnu. 

Tramvaje typu T6A5

Pro běžného cestujícího byl ale nejvýraznějším rozdílem oproti ostatním typům hranatý design. Od chvíle, kdy v listopadu roku 1995 svezly své první cestující, nedočkaly se pražské vozy T6A5 nikdy rekonstrukce. I to je důvod, proč dnes ukončily svou službu v provozu hlavního města.

Konec ale není pro všechny „té šestky" definitivní. Kromě muzejního kusu si dopravní podnik ponechá ještě dva vozy, které bude nasazovat na retrojízdy.