Nikola Šalomounová, 18 let Přijde mi, že někdy vyučující mají zastaralé metody a učí věci, které se dneska ani nepoužijí. U nás je to například účetnictví. Až odmaturuji, tak se bude dělat úplně jinak. V jiných hodinách se zase učíme o účetním softwaru, který využijeme spíš. Stejně ale budeme muset splnit čtyř hodinovou maturitu z klasického účetnictví.

Praha očima studentů - Českoslovanská akademie obchodní v Praze 2. Studentka Nikola Šalamounová.

Ondřej Svoboda, 17 let Učím se už několik let němčinu a myslím, že je hodně užitečná. My jsme ale měli na výběr z němčiny, ruštiny a španělštiny. Ruština se využije, protože v poslední době hodně Rusů jezdí do Prahy za obchodem a byznysem, ale místo španělštiny by podle mě měla být francouzština. Je to významná evropská země a je tam hodně příležitostí pro ty, co francouzsky umí.

Praha očima studentů - Českoslovanská akademie obchodní v Praze 2. Student Ondřej Svoboda.

 

Lucie Hůrková, 17 let Učíme se hodně o obchodu, ale ten se rychle mění. Už to nejsou jenom tradiční kamenné obchody, ale také e-shopy. Stejně si ale nemyslím, že kamenné obchody vymizí. Spíše z mého pohledu dochází k symbióze, protože často si lidé například něco objednají do kamenného obchodu, aby si ho tam mohli vyzkoušet, osahat a poté rozhodnout.

Praha očima studentů - Českoslovanská akademie obchodní v Praze 2. Studentka Lucie Hůrková.

 Klára Frühaufová, 18 let Jedna z nejdůležitějších věcí, co může škola naučit je podle mě angličtina. Dneska už po vás všude chtějí angličtinu a je to naprostý základ. Stejně ale není výuka dostačující. Jsme na tom líp, než třeba v Itálii nebo Španělsku, ale například v Holandsku umí každý perfektně anglicky a tam se učí už od první třídy, někdy dokonce i od školky.

Praha očima studentů - Českoslovanská akademie obchodní v Praze 2. Studentka Klára Frühaufová.

 

Richard Fořt, 20 let V Praze je výborný výběr středních škol a když už člověk v 15 letech ví, co chce v budoucnu dělat, tak si najde střední, která ho na to připraví. Horší to ale mají ti, kteří to v patnácti neví. To pak můžou třeba na všeobecný gympl, ale potom musí na vysokou, protože se samotným gymplem uplatnění nenajdou.

Praha očima studentů - Českoslovanská akademie obchodní v Praze 2. Student Richard Fořt.

 Daniel Hrouda, 17 let Myslím si, že se dává příliš velký důraz na matematiku. S postupem technologií už není potřeba, aby si to každý počítal v hlavě nebo rýsoval na papír. Rozvijí to sice logické myšlení, ale zase by se to s tím nemělo přehánět. Místo toho by měl být větší důraz na práci s počítačem a třeba i základy programování, protože to je rychle rostoucí odvětví.

Praha očima studentů - Českoslovanská akademie obchodní v Praze 2. Student Daniel Hrouda.

Ve spolupráci sLogo Praha