Provoz tramvají se na most vrátil se začátkem denního provozu MHD, tedy zhruba ve 4.30. I automobily po něm jezdí od sobotního rána. Uzavírka se kromě aut, dotkla devíti denních linek tramvají a dvou nočních. Většina jezdila po jiných trasách.

Podle znaleckého posudku na most mohou vjíždět vozidla až do hmotnosti 11 tun, z bezpečnostních důvodů však bude platit dál pravidlo, které stanovilo pro vjezd maximální hmotnost na šest tun.

Co s ním?

Praha nyní řeší, co s mostem dál, zda jej zbourat a postavit nový, nebo rekonstruovat. Podle odborníků by stavba nového mostu i komplexní rekonstrukce současného, vyšly na obdobnou částku, a to 550 až 600 miliónů korun.

V minulosti Praha plánovala částečné zbourání mostu a s využitím současných pilířů vystavět most nový. Předpokládané náklady vyčíslila TSK na asi 350 milionů korun. Tuto možnost ale odborníci nakonec kvůli špatnému stavu pilířů zamítli.

Vedení města zatím ještě o dalším osudu mostu nerozhodlo. Ministerstvo kultury uvedlo, že se nejedná o kulturní památku. Most byl zbudován  v roce 1928, a od té doby nebyl nikdy opravován.