Roční jízdenka stála 120 korun, což byl šestisetnásobek základního jízdného. Půlroční vyšla na 70 korun. Obě opravňovaly k libovolnému počtu jízd v síti elektrických i koňských drah Elektrických podniků královského hlavního města Prahy. Jediným výdejním místem byla tehdy pokladna ve Staroměstské tržnici.

DPP k výročí připravil výstavu ve stanici metra Florenc. Výstava mapuje podobu jízdenek v jednotlivých obdobích, připomíná například zavedení předplatních lístků pro školáky v roce 1912 nebo zavedení tramvajenek s fotografií o rok později. Právě výraz tramvajenka se dlouhá desetiletí pro předplacenou časovou jízdenku používal. I proto se nedávno zavedená Lítačka stala v Praze předmětem sporů.

Předplacená jízdenka v době svého zavedení byla pro cestující výrazně dražší než dnes, a to při mnohem menším rozsahu sítě linek. Dnešní roční kupon stojí 3650 korun, což je stočtrnáctinásobek jednotlivého jízdného. Dělníka v roce 1899 vyšla taková jízdenka na desetinu ročního platu. Dnes je to zhruba setina průměrné roční mzdy v Praze. Jízdenky jsou ale výrazně dotovány, ročně zhruba 14 miliardami z rozpočtu města.

Pražská MHD počítá svou historii od roku 1875, kdy byl spuštěn provoz koňské tramvaje.