V první desítce má svou stabilní pozici také Francie, Rusko, Slovensko nebo Čína. Nejvyšší přírůstky v přenocování Praha zaznamenala u hostů z Izraele, Velké Británie, USA a Německa.
„Do aktuálních statistik se promítá hned několik skutečností kvalita hotelových a gastronomických služeb se stále zlepšuje, rozšiřuje se turistická nabídka mimo historické jádro města," řekla k výsledkům za loňský rok ředitelka Prague City Tourism Nora Dolanská.
Online kampaň v zahraničí
„Svou nezpochybnitelnou roli má také naše online kampaň v zahraničí, která se zaměřuje jak na hlavní zdrojové trhy v Evropě, tak i na země jako je Izrael, Jižní Korea nebo Čína," doplnila.
Zmínila také, že podle dat Prague City Tourism se turisté do Prahy také častěji vracejí nebo svůj návrat plánují. Metropoli v tomto směru pomáhá i to, že je v zahraničí vnímána jako bezpečná destinace.
Čtěte také: Kotva se zaměří na čínské turisty, už má i čínský název