Jeho výsledky obě instituce prezentovaly 20. června 2007. „Komunikace městského úřadu je na velmi dobré úrovni,“ shrnul výsledky ředitel Westminsteru Tomáš Studeník. To potvrdilo i několik obyvatel Prahy 6, které Deník oslovil. „Komunikuji se sociálním odborem, kde jsou velice vstřícní a chovají se slušně. Jsem spokojená,“ uvedla například Dagmar Prejsová z Dejvic. „Cokoliv jsem kdy potřebovala, byli ochotní a hodní,“ uvedla Jiřina Müllerová z Dejvic.

Největší prohřešky byly podle Studeníka spojeny s parkováním v blízkosti úřadu, recepcí, vizitkami a jmenovkami úředníků, jejich oblečením a schopnostmi věnovat se problému i následně poté, co člověku poradili. Kontrolu prováděli najatí herci, kteří postupně testovali role otce rodiny, těhotné ženy, zaměstnané ženy, podnikatele, studenta, intelektuála, invalidy a novináře. Své role si vyzkoušeli při 210 osobních návštěvách, 213 telefonátech a 160 e-mailech.

"Kam jdeš, brouku?"

„Ve dvou případech se herci setkali s kuriózní situací. Ráno po Velikonocích například vrátná říkala herci Kam jdeš, brouku? V druhém případě úřednice odboru sociálních věcí radila právě se rozvádějící matce bez peněz, aby si o peníze řekla manželovi a pokud jsou před rozvodem, aby s ním zašla do manželské poradny a rozvod se snažila zvrátit,“ uvedl Studeník. Reakcí na audit bude především školení. Radnice navíc chce jeho výsledků využít také při přestavbě úřadu, která by měla začít příští rok.