Přednosti Prahy:
Velký podíl investic do cyklodopravy v letošním roce.
Málo krádeží.
Poměrně málo nehod cyklistů a nehod s úmrtím.
Poměrně dobrá síť prodejen s vybavením pro cyklisty.

Druhou příčku obsadil německý Münster a třetí belgické Antverpy. Naopak nejméně se ze zkoumaných měst jezdí ve Tbilisi – bicykl používá méně než jedna desetina procenta obyvatel gruzínské metropole.

Analýza německé pojišťovny kol Coya si dává za cíl srovnat jednotlivá města a poukázat na nedostatky, do kterých by měla více investovat. Výzkumníci v jednotlivých městech hodnotili například bezpečnost a nehodovost cyklistů, infrastrukturu, počet krádeží, možnost půjčit si sdílená kola, ale i vhodnost počasí. 

Nedostatky Prahy:
Málo možností půjčit si kolo. 
Málo sdílených kol.
Nedostatečná infrastruktura.
Málo společných akcí pro cyklisty.
Nízký podíl cyklistů na celkovém objemu městské dopravy.

Praze výzkumníci vyčítají hlavně nedostatečnou infrastrukturu. Možná i proto zde podíl cyklistů tvoří jen jedno procento na celkovém objemu dopravy. V tomto ohledu je na tom podobně Detroit, Řím či Stockholm. Co se ale týče investic do zlepšení infrastruktury, tak se Praha nachází přibližně v polovině zkoumaných měst. Magistrát totiž na podporu tohoto typu dopravy letos dá více než 100 milionů korun, což je zatím nejvíce v historii města.

V porovnání se světem je tu stále málo možností si kolo pronajmout. Kola se tu ale poměrně málo kradou, v tomto ohledu je Praha na 12. místě. Není zde také tolik nehod. Na sto tisíc cyklistů je účastníkem dopravní nehody každý rok „jen“ 838 z nich.