„Je několik variant, které se vykrátily. Shodneme se na tom (Praha 1, 2 a magistrát), že propojení chybí. Řeší se dva projekty: první vede z Vinohradské ulice do Wilsonovy a k nádraží. Druhý projekt přes Václavské náměstí s odbočkou do Opletalovy necháváme stranou," řekl Dolínek.

Čtěte také: Prodloužení tramvaje do pražské Libuše by mělo stát půl miliardy

Na Žižkov by tramvaje odbočovaly minimálně 

Tramvaje by tak měly projet mezi Národním muzeem a bývalým Federálním shromážděním (nyní nová budova Národního muzea), poté zahnout do Wilsonovy ulice směrem k opeře a garážím Slovan. Tady by magistrála přišla o jeden pruh a vznikla by tu zastávka.

Následně by uhnula do parku a mezi výduchy z metra by směřovala před nádraží, kde by vznikla druhá nová zastávka. Od haly by pak trasa kopírovala magistrálu k rohu Bolzanovy a U Bulhara, kde by se napojila na současnou trať. „Na Žižkov by tramvaje podle Ropidu (organizátor pražské MHD) odbočovaly minimálně, 90 procent z nich by mělo jet doleva směrem do centra. Nebylo by proto třeba dělat novou zastávku," řekl Bureš.