Dobrou zprávu oznámil na sociálních sítích jako jeden z prvních radní pro dopravu a náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD), který poděkoval pracovníkům DPP a dalším firmám za to, že na opravě trati na Národní třídě dřeli od pátku 24 hodin denně - od nevidim do nevidim. Nepřetržité práce na místě nehody kolejnice zajistily, že náhlé provizorium na jedné z nejvytíženějších tras v Praze skončí mnohem dřív, než se předpokládalo - původně neměly jezdit tramvaje v centru metropole až do pátku.

„Mimořádná výluka bude ukončena již v noci z pondělí na úterý v 0:30 hodin, tedy noční linky již dnes (v pondělí) v noci pojedou po svých pravidelných trasách. Zítra (v úterý) ráno již normálně po svých trasách vyjedou tramvajové linky 2, 9, 18, 22 a 23 a budou tedy zrušeny dočasné linky 32 a 39,“ informoval organizátor pražské dopravy Ropid na facebookovém profilu.

Městská firma přiznala čtenářům Pražského deníku, že zatáčka, kde tramvaje tvrdými podvozky koleje krouhají, měla být opravována na konci října, až se dokončí oprava kanalizace v Malé Vodičkově „Rekonstrukce dalšího úseku by uzavřela možnost vjet do centra pro zásobování,“ vysvětlil účet Pražské integrované dopravy (PID) na Facebooku námitku, že Praha kvůli neustálým uzavírkám nemá na opravy peníze a musí se zadlužovat. „Na opravy je peněz dost, v posledních čtyřech letech se opravilo nejvíce tramvajových tratí v historii,“ dodává tiskové oddělení PID.

Na serveru Blesk.cz přiznali lidé z DPP, že za poškozenou kolej může vysoký provoz, a to i v evropském měřítku. Mluvčí Aneta Řehková řekla, že situace se dá srovnat s podobnými oblouky ve Vídni. Ale pak přiznala: „Můžou za to i nedokonalosti po předchozích opravách.“