Je jen velkým štěstím, že se dosud nestala žádná nehoda, při níž by pod jejich koly uvízl člověk nebo by souprava vykolejila. Nikdo vPraze totiž nedisponuje jeřábem stakovým výkonem. Dopravní podnik nyní rychle hledá alternativní řešení, podle odborníků je ale provoz tramvají za této situace hazardem.

„Zatímco klasickou tramvaj jeřáb nazvedne za deset minut a je možné člověka vyprostit, sT 14, tedy lidově Porschem, nehne. Zkoušel to i jeřáb smíchovských hasičů, který je konstruovaný na zdvih třiceti tun a je určený pro havárky kamionů na Barrandovském mostě. Stramvají ani nehnul,“ uvedl zaměstnanec dopravního podniku, který má kvyprošťování osob velmi blízko. Nepřál si ale zveřejnit jméno. „Tyto tramvaje se neměly pouštět do provozu, měly jezdit na slepých kolejích,“ myslí si.

Více v pondělním vydání Pražského deníku ( 27. 8. 2007 ) . . .