Ve čtvrtek 21. května se vydal z Plzně do Prahy vyřazený trolejbus Škoda 24 Tr. První zastávkou vozu č. 500, který od roku 2005 do konce roku 2019 brázdil plzeňské ulice, byl areál Ústředních dílen Hostivař.

Poté co zde bude vůz osazen odbavovacím a informačním systémem, vymění původní zeleno-bílý kabát za nový červeno-bílý, typický pro pražskou hromadnou dopravu. Po dokončení všech příprav na provoz bude vůz přesunut do garáží Klíčov.

Příležitostně vyjede na lince č. 58 

Plzeňský trolejbus bude v Praze využíván prioritně ke služebním účelům jako je udržování způsobilosti řidičů, zácvik nováčků nebo školení dílenského personálu. V plánu je také vypravit "Plzeňáka" v příležitostném režimu jeden víkendový den v týdnu na jedinou pražskou trolejbusovou linku č. 58 z Palmovky do Letňan.

Trolejbus Škoda 27 Tr

V novodobé historii je Tr čtyřiadvacítka prvním trolejbusem, který pražský dopravní podnik vlastní. Všechny vozy které se od roku 2017 v pražském provozu na lince č. 58 za účelem testování objevily, byly pouze zapůjčeny. Až března roku 2020 se v metropoli vystřídaly trolejbusy SOR TNB 12 (Acumario), Škoda 30 Tr, Škoda 27 Tr a Ekova Electron 12T.