Pražské vodovody a kanalizace (PVK) musely po propadu nově vyzdít kanalizační stoku. „V místě je velmi složité podloží, bývala zde pískovna, a tak se střídají navážky s pískovcovými bloky. Pro opravu kanalizace jsme vyrazili tři těžní šachty do hloubky šesti metrů," řekl loni mluvčí PVK Tomáš Mrázek. Škody na kanalizaci byly několik desítek milionů.
Čtěte také: Může za propad Vysočanské estakády oprava domu
Silnice se propadla kvůli prudkému dešti
V květnu by se měla začít opravovat silnice. „Jedná se o kompletní rekonstrukci vozovky a podloží. Dále dojde k opravě chodníků a autobusových zálivů," píše se v zadání zakázky.
Stavba počítá s kompletní výměnou podloží silnice a zřízením nové půlmetrové aktivní zóny z hrubozrnného materiálu. Pod asfaltem na vozovce bude na celou šířku položena výstužná stabilizační mříž. Autobusový záliv zastávky Nad Jetelkou bude z kamenné dlažby.
Silnice na estakádě se propadla kvůli prudkému dešti v úrovni autobusové zastávky Nad Jetelkou. Voda tam vymlela pod vozovkou kavernu a následně se zbortilo několik metrů zděné odpadní stoky.
Takzvaná vysočanská estakáda, která překonává převýšení několik desítek metrů, byla vybudována v roce 1967. Podle měření intenzity dopravy z loňského roku po ní projede více než 6000 aut a autobusů denně.