Opravy mostu začaly v roce 2013 výměnou osvětlení a rekonstrukcí středního dělicího pásu, loni TSK vyměnila povrch prostředních a levých jízdních pruhů. „Celou rekonstrukci rozdělujeme do více etap, abychom zachovali potřebnou průjezdnost," uvedl šéf TSK Ladislav Pivec.

Od 28. února začnou dělníci upravovat předmostí Nuselského mostu, výměna povrchu vozovky v pravém pruhu do centra a přilehlého chodníku začne od 1. března. Po dokončení prací se dělníci přesunou na pravý jízdní pruh ve směru z centra. Oprava čeká také mostové opěry a vnější plášť.

Generální rekonstrukce

Současná oprava je generální rekonstrukcí více než čtyřicetiletého mostu. Variantou k této klíčové dopravní stavbě má být v budoucnu nové metro D z náměstí Míru do Písnice.

Nuselský most byl dostavěn v roce 1973, překlenuje Nuselské údolí a spojuje Pankrác s Karlovem. Na mostě jsou v každém směru tři jízdní pruhy a v jeho tubusu jezdí metro. Most je 485 metrů dlouhý a v nejvyšším bodě nad údolím je jeho výška 42,5 metru.