Vyplývá to ze smlouvy zveřejněné v registru smluv, písemnou zprávu zadavatele, která by ukázala, kolik nabídek a v jaké výši na opravu přišlo, zatím pražský dopravce nezveřejnil. Původní odhadovaná cena byla 273 miliony korun. Vítězné sdružení má na opravu podle smlouvy 140 dní po předání staveniště.

Kdy výluka začne, není zatím jasné, lze ji ale očekávat v nejbližších týdnech. Původní harmonogram počítal se zahájením opravy v půlce března a odevzdáním na konci srpna.

Důvodem rekonstrukce je špatný stav trati. Poslední oprava se na ní prováděla v letech 1979 a 1980. Jde o opravu úseku od Škrétovy ulice poblíž magistrály až po stanici Želivského s výjimkou už dříve opravované křižovatky u Flory.

Dopravní podnik zatím neuvedl, jakým způsobem bude řešit náhradní dopravu po dobu výluky. Zejména mezi stanicemi Želivského a Flora jde ale o velmi vytížený úsek, kde se sbíhá několik linek. Součástí akce je i zajištění bezbariérového přístupu na zastávky.