Poslední fáze se týká oprav mimo jiné v Chodovské ulici. Tramvaje tak budou ve směru z Nuslí na Spořilov při výluce končit svou jízdu v zastávce v ulici U Plynárny.
Trať v Nuselské ulici a U Plynárny patřila k nejhorším v Praze a před začátkem oprav tudy musely jezdit tramvaje téměř krokem. Opravy provádí DPP po etapách a kromě výměny kolejí byl v Nuslích a Michli opraven most přes Botič, vozovky a chodníky nebo kanalizace a plynové potrubí.
Rekonstruovány budou i koleje na Palmovce
DPP se letos podle Šurovského chystá opravit další tratě. Rekonstruovány budou například koleje na několika místech v okolí Palmovky, mimo jiné směrem k Balabence. Opravy neudělá DPP naráz, ale postupně.
DPP je největší městskou firmou, která zaměstnává přes 10 tisíc lidí a provozuje tramvaje, autobusy a metro. Praha na jeho provoz ročně vydává přes 12 miliard korun.
Čtěte také: Pohodlnější a čistší jízda. Dopravní podnik mění sedačky v tramvajích