Už od středy Technická správa komunikací (TSK) provádí na mostě komplexní diagnostiky, kopané sondy a odběr vývrtů z pilířů mostu. Práce by měly skončit v neděli 28. listopadu.

Podle dřívějších informací TSK je nosná konstrukce mostu (oblouky) hodnocena na sedmistupňové škále číslem pět (špatný stav), spodní stavba (opěry a pilíře) pak je na stupni čtyři (uspokojivý stav).

Z diagnostiky má mimo jiné vyplynout způsob další péče o most a návrh jeho rekonstrukce.

Venkovní sochy pražského orloje byly rekonstruovány či restaurovány i v letech 2007 nebo 2012.
Sochy z pražského orloje čeká další rekonstrukce povrchů, potrvá dva měsíce

Mánesův most spojuje staroměstské Palachovo náměstí a malostranský Klárov. Jeho předchůdcem byla řetězová Rudolfova lávka pro pěší, vystavěná v letech 1868 až 1869. Most stojí na betonu a železobetonu a má čtyři klenební pole. Tvoří ho barvy trikolory – modrá, bílá a červená. Roku 1920 byl pojmenován po významném českém malíři Josefu Mánesovi.