„Došlo k výměně dožité panelové konstrukce z roku 1990,“ připomněla Aneta Řehková z centrály firmy. Doplnila, že současně se v místě pracovalo na posílení kanalizace, přeložce vodovodního řadu i na rozvodech tepla. Spolupráci různých investorů oceňuje i náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD). A nešetří ani další chválou. „Povedlo se zrekonstruovat další úsek tramvajové trati ještě před začátkem školního roku, což je dobrá zpráva nejen pro školáky,“ poznamenal.

Pražské tramvaje. Ilustrační foto.
Rozsáhlá výluka tramvají pozmění svoji podobu

Nově upravená část navazuje na úsek, který byl rekonstruován přednedávnem. „Staré BKV panely byly nahrazeny moderní konstrukcí s betonovou deskou uloženou na antivibračních rohožích s pružným upevněním žlábkových kolejnic pomocí systému W-tram,“ přiblížila Řehková podrobnosti. Zajímavostí trati vedoucí k vozovně, která byla před opravou ve velmi špatném stavu, je prudké stoupání 71–75 promile ve druhé části rekonstruovaného úseku.