Nyní tak na hlavním nádraží fungují dvě, což by mělo rozšířit nabídku po cestující veřejnou dopravou – a to právě v místě klíčového dopravním uzlu, kde hodně návštěvníků metropole shání informace a jízdenky. Podle předpokladů by se zájem o služby na hlavním nádraží mohl rozložit mezi obě pracoviště umístěná v levé (severní) i pravé (jižní) části haly.

Informační centrum DPP. Ilustrační foto.
Informace i suvenýry nabízí dopravní podnik na hlavním nádraží

Služeb infocenter DPP ročně využije přes 1,5 milionu cestujících

To by mělo zkrátit čekání – nové „íčko“ však může oslovovat i nové zájemce. Infocentra mají nyní na očích jak lidé mířící z nádražní budovy k Václavskému náměstí, tak i ti směřující k tramvajové zastávce. Vedoucí oddělení Střediska dopravních informací Miroslav Sedlmajer odhaduje, že dvojice informačních center na hlavním nádraží by v cílovém stavu mohla denně obsloužit až dva tisíce lidí.
Infocentra dopravního podniku, jejichž služby ročně využije přes 1,5 milionu cestujících, nabízejí především informace o Pražské integrované dopravě, jejich linkách a tarifech – a to včetně možnosti zakoupit jízdenky i předplatní kupony v elektronické i papírové podobě. K mání jsou i turistické mapy, suvenýry včetně těch inspirovaných konkrétními typy autobusů, tramvají i vlaků – a také knihy o hromadné dopravě v Praze.