Horní pás vozu je bílý proti nynějšímu tmavému provedení. Bílá barva místo šedé je použita také pod okny. Horní díl čela vozu a lem kolem okna je nově žlutý a celé čelo má nový design. „Žlutá tam není omylem, když se podíváte na vlajku Prahy, uvidíte že ji tvoří žlutá a červená," řekl architekt Patrik Kotas, který je autorem původního i nového designu tramvaje.

V interiéru je vůz nově vybaven klimatizací a wi-fi. Dřevěné sedačky jsou vyměněny za plastové a jsou červené a šedé, stejně jako ve starých tramvajích typu T3. Nové mají zvrásněnu opěrku zad, cestující by tak na nich neměli v zatáčkách klouzat, právě na to si lidé podle generálního ředitele Dopravního podniku Jaroslava Ďuriše často stěžovali.

Dopravce by měl letos obdržet 13 vozů typu 15T ForCity, do konce roku 2018 to má být 125 kusů. Dosud zaplatil zhruba polovinu z celkem 250 objednaných tramvají, jejichž hodnota je přes 19 miliard.