Každá samolepka obsahuje QR kód odkazující na webovou stránku s několika osobními otázkami, které mají kolemjdoucí možnost zodpovědět. Během několika týdnů získali iniciátoři přes 2 000 různých výpovědí. I z toho důvodu se rozhodli v projektu PRAHO! pokračovat a nadále oživovat veřejný prostor města.

Záhadné básně jsou dílem jediné autorky, která zůstává v anonymitě. „Svoji identitu zatím odhalovat nechci – domnívám se, že právě i tato skutečnost napomáhá lidem, kteří na básně reagují, cítit se bezpečně a sdílet vše, co mají na srdci,“ vysvětluje. Primárním cílem podle ní bylo aktivovat náhodné kolemjdoucí přinejmenším k tomu, aby se zastavili, v lepším případě, aby se sami přidali a zapojili se svým slovem, myšlenkou, zážitkem, pocitem či příběhem.

O koho jde neprozrazuje ani agentura 2media. Ta je kromě propagace tohoto projektu známá spoluprací s Febiofestem nebo třeba s hvězdou české pop music Bert & Friends.

Básní už je 26, některé jsou stvořené přímo pro konkrétní místo, a určitě nejde o konečné číslo. QR kódy mají několik variant, každá báseň může respondenta dovést k jiným otázkám či jiné formě vyjádření – například pomocí fotek, zvukových nahrávek nebo sdílení vlastní tvorby. K samolepkám přibyly plakáty, básně jsou k vidění nově ve vagónech metra nebo na billboardech. Iniciátoři navázali spolupráci například s projektem Mapamátky, zvoucím na tematické procházky po zajímavé pražské architektuře.