Ten bude mít za úkol zajistit provoz a údržbu systému, výrobu kol, vybudování stojanů pro kola. Zároveň má vytvořit aplikaci umožňující platby za užívání kol.

„Je to další alternativa přesunu po městě zejména na kratší vzdálenost, která je ekologická a tichá," uvedl náměstek primátorky Petr Dolínek, který si je vědom i úskalí, která bikesharing přinese zejména ve specifickém prostředí historického centra Prahy.

„V úzkých uličkách centra bude nutné například stojany instalovat velmi citlivě. Jsem připraven vše konzultovat s vedením Prahy 1," dodal. 

Území, na kterém budou sdílená kola k dispozici, je plánováno tak, aby pokrývalo alespoň části městských částí Praha 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 a Praha Troja.

Čtěte také: Projekt nabídne lidem tři stovky kol, bikesharing chystá i magistrát