Vedení městské části požaduje, aby železnice spojující centrum Prahy s letištěm byla zahloubená. Podle ministerstva dopravy to ale bude o 3,5 miliardy dražší. „V případě, že by stát nebyl ochoten tuto variantu financovat, jsem připraven prosazovat, aby finančně přispělo hlavní město," uvedl Dolínek.

Městská část také upozornila na úskalí otevření tunelu Blanka. „Obáváme se dopadů po spuštění Blanky zejména v oblasti Podbaby, ulice Jugoslávských partyzánů, ale rovněž Patočkovy ulice a okolí. Přivítali bychom například rozšíření Karlovarské," uvedl starosta Ondřej Kolář (TOP 09). Praha 6 požaduje měření emisí u vjezdů do tunelu a tzv. tichý asfalt na Patočkově ulici.

Ohledně tramvajové trasy do Suchdola zadaly v roce 2013 společnosti Metrostav Development, Q-servis a Stavomontáže studii, řešící mimo jiné umístění trasy a zastávek. Z materiálu vyplynulo, že délka úseku se sedmi zastávkami by činila 4,48 kilometru.