Součástí komplexu má kromě hlavního olympijského stadionu a dalších sportovišť a tréninkových ploch být také olympijská vesnice. Tu by po skončení her bylo možné přebudovat na studentské koleje nebo na více než tři tisíce bytů. „Stavbu bychom kvůli jejímu obrovskému rozsahu neprováděli sami, ale přizvali bychom k ní všechny významné pražské developery,“ říká majitel SPGroup Pavel Sehnal.

Hlavní olympijský stadion by firma po hrách ráda přestavěla na Národní fotbalovou arénu. Kromě SPGroup usiluje o možnost stavět olympijský stadion v Letňanech ještě firma A.D.N.S.

Na tom, že jsou Letňany ideálním místem pro centrální olympijský stadion, se shodují nejen politici, kteří při každé příležitosti olympiádu v Praze propagují, ale i většina dopravních odborníků a architektů z řad známých kritiků primátora Béma. Shodují se i na tom, že Strahovský stadion z dopravních důvodů naopak vhodný není. „Problém Strahova je, že není kam umístit velké parkovací plochy. V Letňanech se navíc počítá s konečnou stanicí metra. Tisíce autobusů vyjíždějících v době olympiády na Strahov by výrazně poškodily životní prostředí,“ říká děkan dopravní fakulty ČVUT Petr Moos. Stejného názoru je i bývalý primátor Jan Kasl. „Centrální stadion by měl především stát na místě, které je dobře dostupné po kolejích, tedy metrem nebo železnicí. Strahov proto není pro olympiádu příliš vhodný. Naopak v Letňanech bude metro a Sazka Arena dokázala, že metro přepravu velkého množství lidí unese,“ říká Kasl.