„Smyslem akce bylo upozornit na problematiku týraných a zneužívaných dětí. Nechyběly stánky, ve kterých pracovníci krizových center podávali informace o chodu svých zařízení. Rodiče si mohli promluvit se sociálními pracovníky a psychology nebo koupí předmětů přispět na provoz center,“ řekl za pořadatele Michal Benč.

„Především chceme nabídnout rodinám možnost darovat svým blízkým to nejcennější – svůj volný čas a zájem,“ doplnil Benč.

Během předchozích ročníků akci navšívilo více než osmnáct tisíc lidí.

Sedmý pražský obvod při té příležitosti představil široké veřejnosti své nové logo.

„Jsme teprve druhou pražskou městskou částí, která si nechala logotyp zhotovit. Do soutěže se přihlásilo celkem 130 autorů s více než 300 návrhy,“ prohlásil tiskový mluvčí holešovické radnice Martin Vokuš.