Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

U okének na předplatní kupony panuje zmatek

Praha - Návštěva předprodejních míst na časové kupony v metru je doslova o nervy. Nejenže si lidé musí vystát dlouhou frontu, ale zároveň se složitě dostávají k potřebným informacím o cenách kuponů, jejich platnosti či otevírací době místa. Na malých okénkách je sice vylepena přehršel letáků s různými dopravními informacemi, cestující to však lehce zmatek.

10.1.2008
SDÍLEJ:

DLOUHÁ FRONTA. Pořídit si v těchto dnech předplatní kupon znamená obrnit se trpělivostí a nikam nespěchat.Foto: Vít Šimánek

Navíc se k malému prostoru kvůli překážejícím lidem ve frontě často ani nedostanou. A s pomocí mužů či žen za okénkem také nemohou příliš počítat, protože ti na to kvůli vytíženosti jednoduše nemají čas.

Lepší informace

„Než jsem se podstavil do fronty, chtěl jsem zjistit informace o aktuálním ceníku, ale k malému okénku jsem se nedostal. Zeptal jsem se, teprve když na mě přišla řada, ale to se na mě zase paní za okénkem osopila, že jsem si to měl zjistit dřív. Ať prý nezdržuji,” popsal svou zkušenost cestující Petr Hodan. Pondělní test Deníku potvrdil, že většina předprodejních míst vypadá podobně – malé okénko polepené letáky, v případě fronty prakticky nemožnost zjistit si informace. Neutěšená situace se však v průběhu letošního roku změní. „Ještě letos dojde ke změně vzhledu prodejních okének. Informace na nich budou mnohem logičtěji a srozumitelněji seskupeny,” prozradil Deníku Petr Bušanský, personální ředitel VD Work Agency, která má na starosti provoz prodejních míst pražské MHD.

Tato agentura také zvyšuje počet pracovníků na prodej kuponů a školí je. „Chodí na kurzy asertivního a příjemného vystupování. Důraz klademe na jazykovou vybavenost, na exponovaných místech v centru je minimálně angličtina nutností,” pokračoval Bušanský. Ve špičkách předprodejů, které jsou především na začátku roku a po letních prázdninách, bude mezi okénky pendlovat takzvaný krizový tým. Ten se osvědčil v předešlých dnech. Jeho úkolem je monitorovat aktuální stav front a radit lidem, kam se mohou přesunout, aby strávili čekáním co nejméně času.

Dopravní podnik nyní prověřuje podnět od krizového týmu instalovat na prodejní místa elektronické tabule s užitečnými informacemi o kuponech, otevíracích dobách či době platnosti. „To by cestujícím zjednodušilo a zpříjemnilo nákup,” dodal Bušanský.

10.1.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Prezident Zeman se svou paní odvolili v základní škole v pražských Stodůlkách.
AKTUALIZOVÁNO

Letošní volby do Sněmovny nejsou podle Zemana zásadní ani zlomové

Předvolební debata Deníku: Ivan Bartoš
51

V televizi zabodoval Bartoš, Babiš působil unaveně, hodnotí experti

Střípky z debaty: Šlechtová u pozadí koně, Bartoš v koloně či letmý polibek

/VIDEO/ Co by udělal předseda SPD Tomio Okamura, když by si ministryně Karla Šlechtová zvrkla kotník? Proč se Michaela Marksová nerada fotí při výstupu z auta? Superdebata Deníku nebyla jen o politice.

Jsem gay, prohlásil den před volbami šéf zelených Matěj Stropnický

Předseda Zelených Matěj Stropnický dnes oznámil, že je homosexuál. Vyjádřil se tak ke spekulacím bulvárních médií. O svém soukromí mluvit neplánoval, voliči by ale podle něj tuto informaci vědět měli.

Praha nemá dopravní strategii, tvrdí starosta Prahy 6

/ROZHOVOR/ „Do vztahů mezi Prahou a místními radnice se příliš promítá stranická politika a zvlášť výrazné to bylo v předvolební době,“ tvrdí starosta Prahy 6 Ondřej Kolář (TOP09). Podle něj by mělo být politizování všeho včetně třeba vedení linek autobusů nahrazené snahou o konstruktivní spolupráci. Zvlášť pak v řešení dopravy, která je nejpalčivějším problémem Šestky.

Petr Pravda: Oblíbení starostové mohou stranám přinést dobré výsledky

Politolog Petr Pravda řekl Pražskému deníku: "Oblíbení starostové městských částí mohou stranám přinést dobré výsledky." Už zítra půjdou (nejen) Pražané k volebním urnám a budou volit své poslance. Má smysl v letošních volbách kroužkovat jednotlivé kandidáty? Jak politikům pomáhají v bojích o voliče sociální sítě? 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení