Kaufland na Vypichu v novém. Nabídne digitální obrazovky i rychlé občerstvení
Pokud rádi nakupujete v Kauflandu na pražském Vypichu, tak od čtvrtka by měl být váš zážitek ještě příjemnější. Obchodní řetězec totiž tuto prodejnu oblékl do "nového kabátu". Součástí modernizace jsou digitální obrazovky, čtečka EAN kódů či rozsáhlý ToGo koutek s rychlým občerstvením.
Ve dvoupatrovém Kauflandu blízko velké křižovatky Vypich v ulici Bělohorská se chystá v závěru týdne velká sláva. Ve čtvrtek zástupci společnosti přestřihnou pásku, čímž oficiálně otevřou zmodernizovanou pražskou prodejnu. Na místě se bude pohybovat také Kaufland maskot v podobě velkého pomeranče a bude dětem zákazníků rozdávat balonky. Doprovodné akce pak doplní také grilování steaků s profesionálními kuchaři a rozvoz Kaufland kávy po Praze.
Lidé budou moct ochutnat produkty z nově otevřeného ToGo koutku. Ten je určen pro návštěvníky, kteří přijdou do Kauflandu pouze na malé a především rychlé občerstvení. Nabízí mnoho druhů baget, salátový a müsli bar či čerstvý pomerančový džus i kvalitní kávu z kávomatu. "Na uvítanou budou mít zákazníci možnost ochutnat fresh džusy, čerstvé jogurty s müsli a sýry či uzeniny z nových pultů," uvedla v tiskové zprávě Renata Maierl, mluvčí společnosti Kaufland. A dodala, že mezi hity ToGo koutku patří - hlavně v letních měsících - zmrzlina Haagen Dasz.
Čtečka kódů ukáže cenu
Další novinka už je určená také těm, kteří přijedou na Vypich s košíky nakoupit. Stejně jako v Kauflandu na Jarově budou fungovat tzv. digital signage obrazovky, které usnadňují orientaci v sortimentů produktů i v akčních nabídkách. Navíc by měly lidem pomoct se v hypermarketu pohybovat.
"Zákazníci jistě ocení také čtečky EAN kódů, ke kterým stačí přiložit jakýkoli produkt a čtečka okamžitě ukáže jeho aktuální cenu. Jde o další krok, jak dělat pro naše zákazníky nákup příjemnější a pohodlnější," tvrdí mluvčí Maierl. Rozšíří se také nabídka oblíbeného pultového prodeje včetně masa, šunky a sýrů ze zahraničí.
Kaufland, který patří do německé obchodní skupiny Schwarz, letos slaví dvacet let na českém trhu. Provozuje zde 129 prodejen, dvě logistická centra i vlastní masozávod. Velmi známá byla nedávná marketingová kampaň s heslem "Z lásky k Česku".
Prázdné regály, vyšší mzdy i levné rohlíky
V posledních měsících se o tomto řetězci několikrát psalo v médiích. Například v březnu si zákazníci i dodavatelé stěžovali na prázdné regály, nedostatek zboží v akci i dlouhé fronty u pokladen. Na vině pravděpodobně byla úsporná opatření firmy.
Možná i proto Kaufland zareagoval a podobně jako Billa nabízí zákazníkům jako kompenzaci dlouhého čekání u pokladen 50 korun. A na začátku května obchodní řetězec oznámil, že zvýší po vzoru "sesterského" Lidlu mzdy "obyčejným zaměstnancům". V hlavním městě by měl být od června minimální výdělek asistenta prodeje na plný úvazek po zkušební době 26 tisíc korun.
Naposledy Kaufland naštval české pekaře, protože v rámci akce prodával rohlíky za 50 haléřů - tedy za polovinu výrobní ceny. Podle Svazu pekařů a cukrářů je chce německý řetězec "zničit a připravit půdu pro zahraniční firmy, které nepečou, ale rozpékají".