Spolupráci s agenturou, která pomohla ke zvolení slovenskému prezidentovi Andreji Kiskovi, oznámila ODS začátkem roku. Předseda strany Petr Fiala označil za výhodu, že rozumí situaci ve střední Evropě. Na dotaz ČTK, jak se liší práce s voliči z obou zemí, Znášik uvedl, že Češi a Slováci nezapřou, že mají velký kus společné historie. "Ale už je velmi cítit i těch 25 let samostatné cesty," dodal.

Velký rozdíl mezi slovenskými a českými voliči vidí ve vnímání NATO a EU. "Zatímco v ČR je pevným bodem NATO a EU je spíš trpěná, na Slovensku je to naopak. Slováci jsou rádi, že jsou v EU, že platí eurem a je to jedno z mála témat, kde se Čechům smějí, protože tomu odporu nerozumí," řekl. U NATO jsou podle něj Slováci skeptičtější. "Toto asi nejlépe ilustruje vzájemné rozdíly," řekl Znášik.

Shodné jsou podle Znášika komunikační postupy, které lze v kampani využít. "Ty jsou podobné asi ve všech demokratických zemích. Lidé potřebují rozumět, o co politikům jde, potřebují cítit naději, potřebují jistotu, že se rozhodli dobře," uvedl.

Rozdíl je podle něj tématech. "Zatímco Slovensko prvních pět let běželo směrem dozadu, ČR šla velmi jistě a sebevědomě dopředu. To způsobilo rozdíl, který je viditelný dodnes. I když SR dohání Česko v platech nebo důchodech, má proti Česku velmi viditelný investiční dluh v infrastruktuře, rozdíly jsou i v městech a obcích," řekl.

Projev rozdílů Znášik spatřuje například v tom, že Česko je přirozenou volbou pro slovenské studenty, opačně to platí jen zřídka. "Rozdíl v kvalitě je velmi čitelný. Nejen ve školách, ale prakticky všude. ČR jde Slovensku naproti asi jen v kvalitě soukromých médií," uvedl.