Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kampaň Z lásky k dětem se soustředí na ty, kteří potřebují pomoc nejvíce

Praha - Český červený kříž, P&G a Kaufland zahájily celonárodní charitativní akci „Z lásky k dětem", aby pomohli dětem, které to potřebují. Jedno procento z ceny každého prodaného výrobku vybraných značek P&G, například Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette, v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni. Tato iniciativa potrvá do 7. října 2015.

28.8.2015
SDÍLEJ:

Ze zahájení celonárodní charitativní akce Z lásky k dětem.Foto: archiv Deníku

Podle Českého statistického úřadu žije v Česku na pokraji chudoby 9,7 procenta obyvatel (1 002 300 lidí) a chudobou je ohroženo dokonce 14,7 procenta dětí a mládeže do 18 let.

„Většina těchto rodin žije ve velmi špatných podmínkách a mnozí z nich, především matky s dětmi, se stávají klienty námi provozovaných sociálních zařízení. Často přicházejí bez jakýchkoliv prostředků a jsou v situaci, kde i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení, hygienických prostředků, má pro ně velký význam. Jednorázová podpora však není vždy řešením, proto nabízíme klientům další služby důležité pro jejich další život, jako jsou pomoc při komunikaci s úřady a institucemi, učíme je správnému hospodaření či jim pomáháme získat zaměstnání," řekla Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu Českého červeného kříže.

Aby se situace rodin a dětí v tísni změnila, Český červený kříž, P&G a Kaufland představily iniciativu „Z lásky k dětem". Projekt podporuje i moderátorka Lucie Křížková, matka tříletého chlapečka.

Na tuto akci přispěje každý, kdo si od 27. srpna do 7. října v prodejnách Kaufland koupí plenky Pampers, dámské potřeby Always, výrobky pro péči o vlasy Head & Shoulders či Pantene, produkty pro péči o domov a o textil, například Ariel, Lenor, Jar a Bonux či výrobky pro muže Old Spice nebo Gillette. Prostřednictvím Českého červeného kříže potom děti získají jedno procento z ceny těchto produktů.

„Naše produkty využívá téměř každá domácnost v České republice a každodenně usnadňují její aktivity. Kampaní „Z lásky k dětem" se soustředíme na ty, kteří potřebují pomoci nejvíce. Například nejmladší děti získají dodávku plenek Pampers, které zaručí jejich klidný spánek," uvedl Petr Bena, Sales Director společnosti Procter & Gamble.

Jednoduchý mechanismus iniciativy

Klíčovým partnerem programu je Kaufland, jeden z největších obchodních řetězců v České republice. „Naši zákazníci nám již několikrát ukázali, že jsou ochotní se zúčastnit podobných kampaní. S radostí se zapojují do charitativních akcí, které Kaufland spolupořádá a pravidelně tak pomáhají lidem v tísni. Chceme, aby naše výrobky nepředstavovaly pouze kvalitu, ale byly také spojeny s pomocí ostatním. Doufáme, že i tentokrát naši zákazníci podpoří tyto snahy. Mechanismus této akce je jednoduchý: když si koupíte výrobky, které jsou zahrnuty pod program „Z lásky k dětem", tak pomůžete dětem v tísni," vysvětlil vedoucí oblasti Mediální marketing/Distribuce a mluvčí Kauflandu Michael Šperl.

Lucie Křížková také vyzývá k zapojení do iniciativy „Z lásky k dětem". „Nejsilnější částí této kampaně je fakt, že kdokoli může pomoci a kdokoli může dětem zařídit alespoň na chvilku útulný domov. Zúčastnit se je strašně lehké. Vlastně pomáháte, aniž byste utratili peníze navíc. To je důvodem, proč zvu všechny, aby se přidali a vykouzlili úsměvy na dětských tvářích," sdělila Lucie Křížková.

Do této iniciativy se zapojují oblastní spolky Českého červeného kříže, které provozují Azylové domy pro matky s dětmi a také se podílejí na vyhledávání rodin, které potřebují největší pomoc. Projekt podpoří i děti – klienty Dětské odborné léčebny CH. G. Masarykové v Bukovanech. Vybrané výrobky se touto cestou dostanou na správné místo a peníze budou použity ke koupi věcí, které podpoří zdravý a šťastný růst dětí.

Autor: Redakce

28.8.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Celkem na úseku dálnice D6 bouralo 42 aut.
AKTUALIZOVÁNO
41

Nehody více než čtyřiceti vozidel zablokovaly dálnici D6 u Prahy

Deskové hry si můžete v Tyršově domě zahrát až do neděle.
15

Největší festival deskových her zavítal do Tyršova domu. Koná se už po sedmnácté

Kellnerova nadace odmítá Babišova slova, že nejde o charitu

Rodinná nadace nejbohatšího Čecha Petra Kellnera a jeho manželky Renáty se ohradila proti slovům dalšího miliardáře a šéfa hnutí ANO Andreje Babiše v časopisu Forbes, že Kellner si udělal školu, ze které pro sebe čerpá dobré absolventy. Babiš magazínu řekl, že takovou činnost nepokládá za charitu.

Superdebata Deníku: ptejte se Babiše a dalších lídrů

Pokud chcete ještě něco vědět před volbami od kandidujících stran, máte šanci se zeptat právě teď. Deník ji vašim jménem položí už ve čtvrtek 19. října, tedy den před parlamentními volbami, desítce lídrů politických stran při závěrečné předvolební debatě v sídle listu.

Startuje soutěž Chance být hvězdou. Točte a posílejte videa

Parádičky, skvostné góly. Bláznivý maskot, hluční fanoušci (a sličné fanynky). To všechno přináší fotbal. A právě dnes startuje soutěž, jež určí, kde najdete ty nejzajímavější borce.

Nový šéfdirigent České filharmonie Byčkov má smlouvu na pět let

Ředitel České filharmonie (ČF) David Mareček dnes v pražském Rudolfinu za přítomnosti ministra kultury Daniela Hermana (KDU-ČSL) podepsal pětiletou smlouvu s novým šéfdirigentem Semjonem Byčkovem. Čtyřiašedesátiletý Američan ruského původu filharmonii povede po zesnulém Jiřím Bělohlávkovi. Semjon Byčkov byl jmenován šéfdirigentem a hudebním ředitelem České filharmonie od sezony 2018/2019. Orchestru se současně ujmou dva hlavní hostující dirigenti Jakub Hrůša a Tomáš Netopil.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení