Oslovených politiků bylo původně devět, odezva od SPD ale nepřišla. Otázek jsme kandidátům položili celkem dvacet. Největší díl se dotýká dopravní oblasti. Zajímali jsme se ale i o pohledy volebních lídrů na případné rozšiřování městského bytového fondu nebo možné omezení kumulace funkcí politiků.

Magistrát hl. města Prahy.
Jak řídit Prahu? Primátorští kandidáti odpovídají v anketě Deníku

Anketa: Podle plánu spojí centrum s letištěm vlak. Má jej doplnit ještě metro?

Poslanec a starosta Městské části Praha 7 Jan Čižinský.Zdroj: Deník / Dimír Šťastný
NE
Výstavba metra dnes není technicky ani ekonomicky možná po tom, co ODS stočila trasu k Nemocnici Motol a nepřipravila odbočku na letiště ve stanici Nádraží Veleslavín.
Jan Čižinský, Praha sobě

Kandidát Pirátů na pražského primátora Zdeněk Hřib.Zdroj: Deník / Martin Divíšek
NE
Když povede na letiště vlak, paralelní metro by bylo nehospodárné. Je potřeba stavět také další dopravní stavby, na které by pak chyběly peníze.
Zdeněk Hřib, Piráti

Jakub Landovský, syn herce Pavla Landovského.Zdroj: Deník / Dimír Šťastný
NE
Ne.
Jakub Landovský, ČSSD

Politik a přírodovědec Ondřej Mirovský.Zdroj: Deník / Vladimír Šťastný
NE
Vlak na letiště bez problémů stačí.
Ondřej Mirovský, Zelení

Předseda TOP 09 Jiří Pospíšil poskytl 28. května v Praze rozhovor Deníku.Zdroj: Deník / Martin Divíšek
ANO
Ale není to aktuální priorita. Nejrychlejším řešením je nyní vlakové spojení.
Jiří Pospíšil, TOP 09

Marta Semelová. Zdroj: ČTK/Fotobanka ČTK/Martin Štěrba
NE
Jsme pro rychlodráhu.
Marta Semelová, KSČM

Petr StuchlíkZdroj: Deník/Dimír Šťastný
NE
Nikoli v horizontu 15 let. Důležitější jsou v Praze jiné dopravní stavby.
Petr Stuchlík, ANO

Lékař a politik Bohuslav Svoboda.Zdroj: Deník / Dimír Šťastný
NE
Vést metro pod zemí v neobydlené oblasti nedává smysl. Pokud má vést na letiště MHD, tak po povrchu.
Bohuslav Svoboda, ODS