Portál měl občanům i poradit, jak postupovat, když jim někdo třeba ukradne auto. Policisté si od tohoto kroku slibují, že jim ubude administrativa a že občané nebudou muset dlouhé hodiny čekat na vyřízení svého případu.

„Zadáte na stránce klíčové slovo, třeba vykradený sklep, a objeví se nabídka. Od zákonů, které se činu týkají, až po možnost vyplnit a poslat oznámení. To systém pošle na příslušný policejní útvar a až vás policisté navštíví, aby zajistili místo činu, bude administrativa z velké části hotová. Nebudete zbytečně zdržováni a nebudete dokonce ani muset na policejní stanici,“ popsal pro Deník funkci portálu Igor Troch z pražské policicejní správy.

„Veřejnost jistě uvítá další, přátelštější a možná i pohodlnější způsob komunikace s policií,“ komentovala projekt specialistka na komunikaci Gabriela Středová.

Více se dočtete v sobotním vydání Pražského deníku ( 20. 10. 2007 ) na str. 4 . . .