Star Serve byl v České republice spuštěn letos v létě, přičemž jeho ambasadory se stali specialista pro Čechy Pavel Adamec, pro Moravu Aleš Gehringer a obchodní sládek Svatopluk Vrzala.

Důkladná příprava v Holandsku

Ti školení Star Serve absolvovali přímo v amsterdamské centrále a na domácí půdě pak v první fázi školili zaměstnance vybraných barů, klubů a restaurací.

Ve druhé fázi pak následovala kontrola, zda se obsluha těchto konkrétních barů a restaurací naučila Heineken správně čepovat a servírovat hostům (spolu s úsměvem a očním kontaktem). Na místě to v srpnu při třech návštěvách ověřovali kontroloři, kteří podle speciálního manuálu celý rituál čepování a servírování piva obodovali.

Ti nejlepší z Tretter's baru dostali možnost předvést své schopnosti. První místo bylo pozvánkou na mezinárodní finále do Holandska. Všichni úspěšní absolventi programu už se zúčastnili návštěvy amsterdamského muzea Heineken Experience, prohlédli si pivovar v Zoeterwoude a prošli proslulou Tour de bars, která je provedla top outlety, kde se pivo servíruje přesně podle pravidel Star Serve.

Soutěž v čepování proslulého holandského ležáku se však soustředí také na osvětu v barech a restauracích, aby měli zákazníci pivo vždy v té nejvyšší kvalitě.

„Jsme rádi, že se v České republice daří díky podobným programům zvyšovat kvalitu provozoven. V rámci Star Serve ale školíme personál i v oblasti správné komunikace se zákazníkem či historii piva," doplnila k náplni k programu Zuzana Kosáková ze společnosti Heineken.