Díky instalovaným stovkám kilometrů kabelů, více než tisícovce antén a přes 2500 dalších prvků, mohou cestující pražského metra využívat vysokorychlostní signál na nástupištích, v přestupních chodbách, ve vestibulech, v eskalátorových nebo traťových tunelech bez ohledu na jejich délku či velikost stanice.

Jedinou výjimkou je stanice metra Jiřího z Poděbrad, kde DPP buduje výtahy a celou ji zrekonstruuje, a tak se do ní signal dostane až po dokončení stavebních prací.

Operátoři začali do pražského metra zavádět také signál 5G, kterým je v současnosti pokryta naprostá většina, celkem 56 ze 61 stanic. Celkové náklady projektu pokrytí pražského metra vysokorychlostním mobilním signálem činí více než půl miliardy korun a zaplatilio je konsorcium operátorů a společnosti CETIN.

"Díky kompletnímu pokrytí signálem LTE a většinově i 5G se pražské metro může směle zařadit ke špičce v Evropě. Kupříkladu londýnská podzemní dráha bude kompletně LTE a 5G signálem pokryta na konci roku 2024. Rozhodně se nemáme za co stydět, v mnoha projektech jsme v Praze dál než v řadě metropolí i na západ od nás,“ uvedl Petr Witowski, předseda představenstva a generální ředitel DPP.