Tramvaje měly problémy s podvozky a v srpnu 2014 DPP rozhodl, že kvůli technickým závadám odstaví všechny z provozu. V minulosti podnik uvažoval, že by tramvaje začal odprodávat, od toho nakonec ustoupil. DPP se nakonec s firmou Škodou Transportation, která tramvaje dodala, domluvil, že firma vzorově na své náklady jednu tramvaj opraví. Nyní si podle tohoto vzoru podnik tramvaje opravuje sám.

Jedna tramvaj 14T vyšla asi na 58 milionů korun 

Letos bude opraveno a modernizováno 14 vozů. Stejný počet jich podnik opraví v příštím roce a v roce 2019 zbývajících osm tramvají. „Oprava jednoho vozu trvá v řádu tří týdnů," uvedla Řehková.
Tramvaj Škoda 14T měří 31 metrů, má pět článků spojených klouby. Do tramvaje se vejde 270 cestujících, z toho 69 jich může sedět.

Jedna 14T vyšla hlavní město přibližně na 58 milionů korun. Potíže měl podnik i s novějším typem Škoda 15T ForCity. U několika tramvají se objevila porucha brzd, potíže byly i s nedostatečným odtokem vody z čela vozidla či kratšími stíracími lištami čelního okna kabiny řidiče. Tramvaje ForCity poté prošly úpravou.

Náklady na provoz tramvají v Praze se pohybuje kolem 3,4 miliardy

Podnik má ve vozovém parku přes 900 tramvají, část z nich tvoří různé modifikace typu T3. Už několik let firma kupuje nízkopodlažní vozy 15T Forcity a za 250 tramvají by měla zaplatit asi 19 miliard korun. Náklady na provoz tramvají se v Praze ročně pohybují okolo 3,4 miliardy korun.