„Modernizace původně českých vozů KT4 prodlouží jejich životnost až o deset let," doplnil generální ředitel DPP Martin Gillar. Podnik podle něj uspěl v mezinárodní soutěži o opravu tramvají jezdících v Postupimi. DPP dodá první opravenou soupravu v lednu 2017.

V dílách DPP opravují i další tramvaje pro Německo 

Typ KT4 byl určený hlavně pro vývoz do Německa. Tramvaje se objevily také v ulicích Berlína a Gothy, doplnil Štábl. Jedna z modernizovaných souprav v pondělí projede Prahou při zkušební jízdě.

V dílnách pražského dopravního podniku se opravují i další tramvaje pro německý trh. Pro Mohuč vyměňují elektrické vybavení u šesti vozů, pro Drážďany vyrábějí podvozky pro 18 tramvajových vagonů.

Čtěte také: Praha 5 prosazuje rozšíření preference tramvají na Smíchově