Rekonstrukce trati v Nuselská a U Plynárny se uskuteční v úseku od křižovatky ulic Nuselská s Táborskou a Vladimírovou až ke křižovatce ulic U Plynárny a Chodovská. „Celková délka úseku rekonstruované tramvajové trati činí cca 2600 metrů," píše se v důvodové zprávě rozpočtu.

V rámci rekonstrukce trati bude upraveno trakční vedení a vyměněna bude také celá trať, která je usazena ve starých a nevhodných panelech. Celkové náklady by měly být podle dokumentu 226,2 milionů ko­run.

Další investice se dopravce chystá investovat do opravy trati ve Vršovické ulici. „Po dokončení první etapy mezi ulicemi Na Zámecké a Minská pokračuje její druhá etapa v úseku Minská – Moskevská," píše se v materiálu. Dodavatele má DPP vybraného také na třetí etapu oprav Vršovické v úseku mezi Minskou a Kubánským náměstím, která by se měla uskutečnit příští rok na podzim.

Trať z Barrandova na Slivenec

Praha bude příští rok pokračovat také v přípravě zamýšlené výstavby tratě z barrandovského sídliště směrem na Slivenec. Celkové náklady výstavby se mají vyšplhat až na 609,5 milionu korun. Trať by měla měřit asi 1,5 kilometru korun a mají na ní být tři páry zastávek – Kaskády, Holyně a Slivenec. Trať by mněla být v co nejdelším úseku mezi kolejemi zatravněna. Kdy přesně by ale ke stavbě trati mohlo dojít, není z dokumentu jasné.

Dopravní podnik v loňském roce opravil zhruba 23 kilometrů tramvajových tratí. Jedna z nejvýznamnějších rekonstrukcí se udála na Bělehradské ulici, kde byla nejen opravena trať, ale i vozovka a most přes Botič. Ulice byla kvůli opravám uzavřena několik měsíců.