„Další opravy čekají úsek kolejí mezi Strossmayerovým náměstím a Čechovým mostem, Radošovickou a nádražím Hostivař a křižovatku na Klárově. Pokračovat budou práce na Štefánikově mostě a křižovatce Albertov,“ uvedla Eva Dydová z dopravního podniku.

Dopravce chce zmírnit nepříjemné dopady výluk informační kampaní. „V oblastech kolem opravovaných tratí dostanou lidé do schránek tisíce letáků informujících o výlukách i změnách dopravy,“ sdělil ředitel DP Martin Dvořák.

Opravy jsou nutné nejen podle vedení dopravního podniku. „Tratě jsou na tom celkově špatně. Kdyby se neopravovaly, vozy by musely jezdit pomaleji a v extrémním případě by hrozilo vykolejení,“ řekl odborový šéf Jiří Obitko.

Radní Radovan Šteiner míní, že Praha obnovuje tratě nejvíce ze všech českých měst a v porovnání se středoevropskými městy nejrychleji.