„Sběr dat proběhl formou osobního dotazování, během něhož lidé vyplňovali odpovědi do záznamových archů, které jim poskytli profesionálové přímo v terénu na různých částech našeho území," vysvětlil Zoufalík.

Průzkum zjišťoval obecné postoje, například celkovou spokojenost obyvatel, stejně jako názory na konkrétní otázky, například v otázce dalšího postupu ohledně nevyhovující budovy radnice městské části.

Z výzkumu vyplynulo například to, že nejpreferovanějším informačním kanálem úřadu jsou jeho webové stránky. Lidé jsou na desítce spokojeni s občanskou vybaveností a naopak nespokojeni s kvalitou vzduchu a s parkováním.

S výsledky dotazníkového průzkumu bude radnice seznamovat občany během února v diskuzi. Cílem projektu je vypracování materiálu, který bude předložen zastupitelstvu městské části.

Čtěte také: Lidé z Prahy 10 chtějí opravu stávající radnice, ukázal průzkum