Změny později

Obchody proměnou ale přeci jen projdou. „ Změna tváře supermarketů Delvita je plánována do konce roku 2008,“ říká generální ředitel společnosti Billa ČR Jaroslaw Szczypka.

Sortiment se bude měnit průběžně, stejně jako vnitřní uspořádání. První prodejny zahájí přeměnu v polovině července, poslední až v průběhu příštího roku.

Billa prý neuvažuje o zrušení jediné prodejny, zachována by u většiny z nich měla být i otvírací doba. A nabídka zboží bude pestřejší.

Novinkou má být prodej zájezdů do různých světových destinací přímo na prodejnách.

Sortiment by měly doplnit biopotraviny, které budou prodávány pod vlastní značkou a Billa slibuje také rozšíření sortimentu luxusního dražšího zboží.

Belgická společnost Delhaize, která poslední léta vykazovala v České republice vysoké ztráty, prodala síť prodejen Delvita německé společnosti Rewe Group, která provozuje supermarkety Billa a Penny Market, za necelé tři miliardy korun.