Opatření počítají také se stavbou tramvajové trati Dědina a Suchdol včetně navazujících P+R parkovišť a tramvajové trati Strahov a odbočky Troja, Bohnice, Kobylisy, s rozšířením Horoměřické ulice, obchvatem a revitalizací Vítězného náměstí nebo s vyvíjením tlaku na vznik kolejového napojení Letiště Václava Havla.

Návrh, který zastupitelstvo schválilo, předložil zastupitelský klub ODS. "Abychom ochránili obyvatele Prahy 6, jsme nuceni začít fungovat jako jakýsi ostrov s omezenou propustností. Mnoha lidem tím nepochybně znepříjemníme život, jedná se ale o dokončení klíčových a strategických staveb magistrátu, který už musí začít konat," řekl místostarosta pro dopravu Jiří Lála (ODS).

Podle starosty městské části Ondřeje Koláře (TOP 09) se kvůli nečinnosti hlavního města stalo z Prahy 6 velké parkoviště. V této souvislosti zmínil opakované žádosti o vybudování záchytných parkovišť P+R. "Pevně věřím, že se na magistrátu konečně pohnou ledy, a doprava se nejen v Praze 6 začne zlepšovat," dodal Kolář.

Pro Prahu 6 je zásadní dostavba silničního okruhu kolem hlavního města. Chce také zahloubit Patočkovu ulici do tunelu od Vypichu až po křižovatku Malovanka. To bude možné až po dokončení severozápadní části okruhu.