Nejdražším projektem má být úsek Divoká Šárka - Dědinská, který vyjde na téměř 900 milionů korun. Aktuálně probíhá řízení o vydání územního rozhodnutí a vyvlastňování pozemků.

O něco menší problém s pozemky je u tratě Barrandov Holyně Slivenec, kde podle šéfa DPP Martina Gillara zbývá poslední dohoda s vlastníkem, kterým je developer Ekospol. „Potřebujeme zde kousek jeho pozemku,“ uvedl Gillar.

Naopak v případě nové smyčky Zahradní Město, která vznikne v souvislosti s modernizací 4. železničního koridoru, bude podnik stavět na svém, záměr už schválila městská rada. U další plánované smyčky Depo Hostivař chce podnik ještě v září podat žádost o územní rozhodnutí. To už dopravce naopak má u jedné z největších investic, kterou je zbudování nové vozovny Hloubětín.

Rekonstrukce tramvajových tratí.