Webové stránky jsou v provozu od února. Od té doby jeho administrátoři zpracovali stovky podnětů, které tvoří krátký popis problému a fotografie daného místa. „Na začátku jich chodilo opravdu hodně, ale teď se počet ustálil na zhruba dvou až čtyřech podnětech denně," uvedla Šuchmanová. Protože je ale řešení i zdánlivě banálních problémů zdlouhavé, nápravy se zatím lidé dočkali jen v několika případech. Řada radnic na stížnosti obyvatel dokonce ani nereaguje.

Šuchmanová si chválí například městskou část Praha 10, která sama obdobnou službu poskytuje. Nadstandardně spolupracuje také čtvrtá městská část. Naopak žádnou zpětnou vazbu nemá od městské části Praha-Petrovice.

Nejvyšším počtem podnětů se zatím „pyšní" Praha 6 a také centrum města. Stížnosti se nejčastěji týkají děr v chodnících, chybějících přechodů pro chodce, jejich kvality, nepřehledných křižovatek nebo nevhodně nastavené světelné signalizace, kdy lidem vadí hlavně krátká doba pro zelenou. Městské části se ale brání tím, že je to kvůli optimálnímu provozu. Zelená signalizace navíc podle zákona nemusí svítit po celou dobu přecházení chodců. Na mnoha fotografiích Pražané zachytili také bezohledně parkující řidiče.

Do budoucna chce sdružení zlepšit technické možnosti stránek. V budoucnu by tak občané fotografie přikládali nejen ke stížnostem, ale i k již vyřešeným případům. „Zpětná vazba je ten největší problém. Často se o nápravě ani nedozvíme. Některé problémy řeší městské části, jiné magistrát nebo Technická správa komunikací, takže je složité posun dohledat," dodala Šuchmanová s tím, že o projekt Chodci sobě už projevili zájem například v Brně, Ostravě a Zlíně.

Podle sdružení Pražské matky tvoří pěší doprava 23 procent z celkového objemu dopravy v metropoli. Pro město ale podle tohoto sdružení chodci zjevně nejsou prioritou. Například projekt Bezpečné cesty do školy, v němž žáci mapují nebezpečná místa v okolí škol, letos zatím nemohl být kvůli nedostatku peněz zahájen.