Charitky podle ní za prvních dvanáct měsíců svého působení získaly sumu přes 200 tisíc korun. Do projektu se prý zapojilo jedenáct společností na straně pořizovatelů a sedm neziskových organizací, které peníze pomohly rozdělit mezi 163 dětí.

Dětem pomohla suma 200 tisíc korun

„Na straně neziskových organizací spolupracujeme s prověřenými subjekty jako je občanské sdružení Dejme dětem šanci, nadační fond Plaváček, Dobrý skutek, Kapka naděje, Nadace Archa Chantal nebo Linka bezpečí," vysvětluje Janyšková. Suma 200 tisíc korun na první pohled nevypadá nikterak závratně, ale děti podpořené díky tomuto projektu jsou jistě jiného názoru.

Například díky části těchto peněz dokázal nadační fond Plaváček Deany a Juraje Jakubiskových podpořit sestry Nováčkovy. Vyhrály s choreografií „Klauni" světový pohár Dance World Cup, Helena si dokonce zahrála ve filmu Saxána a Lexikon kouzel. A jaké jsou plány Charitek pro další roky?

„Plánujeme uvést vůbec první produkt sociálního byznysu v České a Slovenské republice. Jeho prostřednictvím budou mít zaměstnanci i veřejnost možnost se intenzivněji zapojit do podpory, kterou Charitky dětem poskytují. A pochopitelně plánujeme zapojit další společnosti a neziskové organizace," líčí Janyšková.

Co jsou Charitky?                                                                                                                                                                                                                         Charitky jsou žvýkačky, mentolky nebo lentilky v patentovaném výsuvném obalu. Povrch tohoto reklamního prostředku je dostatečně prostorný i na obsáhlejší firemní sdělení, než jen pouhé logo. Část hodnoty objednaných výrobků Charitky předávají dále přímo dětem prostřednictvím ověřených neziskových organizací, z nichž si firma může vybrat svou preferovanou.